torsdag, oktober 12, 2006

"It's easier to run
Replacing this pain with something numb" skulle ju inte citera låttexter här egentligen. Det var planen, men å andra sidan har det heller inte blivit någon hel nån gång.. och så får det förbli. Nånstans får man ju dra gränsen. Finns dock saker som folk säger så bra, nästan så man kunde sagt dem själv... och då finns det ingen utväg. Känner mej iaf rätt frisk nu, bara lite lätt kvar i halsen, men det ska väl gå över om man sköter om den på rätt sätt. Hyllan uppe. Känns bra. Klart värt det. Så nu är det väl eg bara ett par saker kvar. Men men.. lite frukost på det här så. Kläder borde vara tvättfria...
Häller upp lite fil.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, bra sanna saker andra har sagt är aldrig fel att ta med! Även jag har fått den eviga förkylningen....vill aldrig ta slut, alltså går jag till jobbet ändå och hostar på kunderna....
/Lina

Anonym sa...

Förresten, ringde du Lotta? Jag kom på det för sent så det blev ett sms förhoppningsvis till rätt mobil....

maro sa...

ajaj.. nej det har jag inte gjort.. hum.. Vi ska se vad vi kan göra... jag är lite kass på allt det där känner jag...

maro sa...

Jobbigt med förkylningen.. själv börjar jag bli bra. alldeles snart iaf.. som sagt. :o)