måndag, februari 19, 2007

När jag Öppnar mina ögon och ser dej
Då vet jag att du är där och tittar tillbaka rakt i mej
När jag Lyssnar efter din röst
Då vet jag att du vill höra vad jag har att säga
När jag Andas in doften från dej
Då vet jag att du redan andas mina andetag
När jag Sträcker ut mina händer för att röra vid dej
Då vet jag att du redan har dina armar omkring mej
När jag Säger ditt namn
Då vet jag att du ropar efter mitt
När jag Tänker på dej
Då vet jag att du redan drömt drömmarna om mej
Jag är här
Har du väntat?

-maro 070219

3 kommentarer:

Peo sa...

Läser med glädje och förundran de två senaste. Borde eg inte klampa in och kommentera.

maro sa...

det är så trevligt med kommentarer så känn inte så. dessutom kan jag ju välja vilka kommentarer jag vill publicera. ;o) Förundran kommer att klarna till helgen kan man tro...

Anonym sa...

Lördag verkar bli en spännande dag på fler a håll! Ser fram emot att träffa er alla!
Kram den störste av de 5!