lördag, oktober 06, 2007

Lördag...

...och jag sitter här och försöker plugga. Högtalarna ute på blocket nu iaf. Skrivbord någon?
Snart dags för lunch dock. Om inte nu på en gång. Gröt imorse, bra att äta frukost. Och det var ju ett tag sen. Vad har jag fått gjort då? Lite mer på spelet, men J går ju inte att få tag på. Tror ju att min del i princip är klar. Vore ju bra att synka lite. Har ju fixat en del av Core Mechanics med, åtminstone vad gäller ekonomin i spelet. Nåväl. Kaffebryggaren har jag testat med. Fungerar bra, och snabbare än den gamla. Ja den var det inget krut i direkt. Planering vad gäller kaffe? Eller kafferast som får vara i 30 min för att kaffet ska bli klart och sen är det bara att slurpa i sej och återgå till arbetet. Bra?

För övrigt ska jag väl få lite gjort nu som sagt.. börjar låta tjatigt.. men det är så det är, lite tjatigt med plugg. Läsa, skriva, skissa, progga, läsa skriva skissa progga... läsa skriva kissa.. ja efter kaffet förstås.. nog med blaj.

Ha en bra dag!
Lördag.

Inga kommentarer: