lördag, november 03, 2007

så, då är det november sen ett par dagar tillbaka. Kommer nog alltid att minnas november... Tvätt idag. Inte så skoj, men det måste ju göras. Finns ju mer här som måste göras. men jag vet inte om jag orkar just nu, kanske kan ta tag i det imorrn. eller så.. dock är jag lite rastlös, och det är ju inte alltid så roligt. har inget direkt som jag känner att jag vill göra. men men..
Nåt kommer jag säkert på.

Flyttade ju Ulf igår med, och åkte med Linda hem med tåget sen. Träffade en vän i storstaden en stund med eftersom de där typerna skulle iväg och hämta sängar med, vad göra, vad göra.. ja man får väl kolla upp om det finns nån som man kan fördriva lite tid med. Egen företagare alltså. Inte illa ska jag säga. Blev lite chockad eller vad man ska säga, men det var ju verkligen kul och jag önskar henne (dig) lycka till! Hoppas verkligen det ska gå bra. Får väl åka dit och klippa mej nästa gång :o) (om det inte vore så långt bara)

Nej nu ska jag hitta på nåt. Har ju en bok att läsa med. Alla(tm) sa att den är så bra, och det är den ju. Den är riktigt bra. Men vet inte om jag har ro att läsa. Men men..
Kan ju alltid fundera lite med.. finns lite att fundera på.
Nåväl, men jag är glad. :o)

Välkommen november i mitt liv

4 kommentarer:

Mr 51 sa...

Hmm...blir lite intresserad av denna kryptiska mening: "Kommer nog alltid att minnas november..." Känns som att det finns något bakom den....

Anonym sa...

Tja! vilken bok läser du?

maro sa...

Lasermannen är det jag läser :o)Snart klar.

Anonym sa...

Otroligt bra bok!!!! En av de bättre faktiskt!