onsdag, maj 14, 2008

2 månader kvar. iaf beräknat. sen misstänker jag ett mirakel. frågan är iofs vad mirakel är, men det är kanske en annan diskussion. en förändring kommer det bli. det är ett som är säkert. frågan är hur bara. trots allt är det ändå ganska overkligt. men det kommer väl. dom säger ju det.

allt är under kontroll nu iaf. så det ska nog gå bra.

annars; mycket nu. japp. hur ska jag hinna? var är disciplinen? den sprang iväg och gömde sej bakom diskborsten förut, men nu vet jag inte säkert. den hostade lätt och kröp fram under en högtalare. hälsade visst från diskanten. den finns men för tillfället på andra sätt. motivationen. ja vad är det egentligen? kan den inte bara börja i en vilja? eller räcker inte det? och ett beslut? vispa ihop det med disciplin så borde det väl funka. eller är motivation något magiskt? kanske ett mirakel...?

sömn snart.
mirakulöst.

2 kommentarer:

Roblin sa...

Vår lilla Liv fyller idag tre månader och trots att jag inte kan tänka mig livet utan henne så är det fortfarande overkligt.
JAG mamma liksom... MIN dotter... Jösses!
Det kommer gå bara bra! Livet blir ju helt annorlunda på så många sätt.
Jag vet att du har massor av vänner och familj runt dig att bolla dina tankar med, men behöver du ventilera lite så finns jag inte alltför långt bort.
Kram
Linda

Anonym sa...

Hello, jag fick inte svar på minf råga förut...vad är DÖMD?...sen undrar jag lite över vårt senaste samtal, funderade lite över din kommentar. men du kanske inte vet vad jag menar. well. kan ta det en annan gång. stor kram iaf och hoppas du känner dig piggare! love Lil'Sis