måndag, november 13, 2006

Ja så kom den ändå måndan.. jobbet svepte förbi ganska smärtfritt trots allt. Tröttheten håller dock ett ganska fast grepp, men det ska väl underlätta för en tidig sänggång ikväll kanske.. (undra om jag nånsin kommer börja tro på det där) Vi gör ett nytt försök med tv nu med. Får se om jag kan bli nöjd denna gång. Lite större och lite bättre skulle jag tro. Framförallt vill jag ha bättre och mindre störd bild.. vi får se.. spänningen tätnar!

Bekräftat Maiden nu med. På fredag. Blir det dags att se ännu en konsert som man ska ha sett innan man lägger ner. Kommer bli lysande är jag övertygad över. Det blir till att köra på repeat och plugga in alla år som jag missade med detta helt fabulösa band. Kanske ska lägga över lite på spelaren med.. det var ju ett tag sen, och det borde ju finnas plats...

vi pluggar in och ser!

Inga kommentarer: