tisdag, november 28, 2006

jahapp.. så är vi där igen.. jag höll ju på att somna när jag tittade på The Crow - Wicked Prayer, vilken är den 4'e i ordningen vad gäller dessa filmer. Dock måste jag väl säga att kvalitén gick ner efter andra filmen (kanske redan i andra tom) Rekomenderar inte denna direkt. Den är ok, men storyn är lite för extrem för att filmen ska ha samma känsla som första och andra.. det blir lite för mycket liksom.

Så nu då, jag vet att jag kommer vara löjligt trött imorrn såklart, men vad ska man göra. Skriva är ju alltid bra säger dom. Dom som vet. Dom som skriver professionellt.

Vad händer då. Jo, jobbet går vidare. Blir troligen kvar efter jul med. Men nu ska jag ta den där tentan iaf. Måste få ett avslut på något ändå. Måste även bort därifrån. Men vad ska man göra.. Kommer vara delaktig i ett projekt nu med automatisering. En robot. Graniten. Är ju ändå lite rätt område som jag kan tänka mej att jobba med på nåt sätt.. eller typ.. AI, robotar, människa - maskininteraktion. Men men.. Skulle få gå över till dagtid då med. Det är ju inte fel förstås. 7-16. Bättre tid än nu. Normala tider, normalt liv. Hur normalt mitt liv nu kan bli..

jag är nog trött ändå.. detta blev ett lite ovanligt inlägg.. nu stänger vi igen lite igen så får vi se vart vi hamnar..
kanske blir nåt mer inlägg innan jag kan sova.. varför ska det vara såhär med sömn.. 7-16 är bättre..

kanske hade jag lite mer glass...

Inga kommentarer: