torsdag, januari 25, 2007

Hemma. En liten stund till. Ska bara äta, sen iväg. Träningsvärken har gått över. Triceps. När jag åkte skidor själv så sa jag alltid hånfullt att de där snowboardåkarna, de sitter ju bara där hela tiden. Nu kan jag berätta varför: Skidåkarna måste man ju vänta på emellanåt. Och det är ju det lättaste sättet att bara sätta sej ner. Det går ju bra när man sitter med fötterna åt samma håll på det sättet. okej då.. det kanske inte alltid beror på det.. men ändå.. När man väl satt sej ner så måste man ju upp på nåt sätt. Det gör man med armarna, koncentrerat i just triceps. Benen var rätt möra med.

Kan iaf stoltsera med att jag lyckades med en 180 sista dagen. Rätt nöjd!

Nu äta. Sen iväg.

premium

1 kommentar:

Mr 51 sa...

Grattis till ditt halvvarv!!! Har nog själv aldrig vågat mig på det där med trick....hoppa är lagom som adrenalinspruta. ;)