måndag, mars 05, 2007

Kanske detta jag menar med att jag inte förväntar mej någonting... ett tag sen igen, och dåligt med inlägg hela februari.. Men det förstås.. hände ju en del i Februari ändå. Versal i början på månadsnamn.. amerikanskt, ja jag vet. Men nu orkar jag inte ändra.
Har varit en bra månad. Helt klart. Så nu vet Ni. Det var väl roligt för Er, Ni nyfikna. Allt är väl.
Borde dessutom gå och lägga mej nu, men måste allt ta vägen förbi badkaret och tvaga mej lite. Trött imorrn då. Men det ska nog gå bra. En promenad sådär på morgonen gör ju susen. Om någon vill göra mej sällskap så möts vi utanför min port kl 0515 imorrn bitti. Promenaden tar ca 30 min. Knappt. Sen är det bara att sätta igång och jobba.
På tal om jobb förresten.. Grattis Linda till jobbet! Trodde nog allt du skulle få det, men man ska ju hålla förväntingarna på en lagom nivå, eller hur? Lite problem ur världen iaf. Puss!

Då kommer en annan fråga, vilken kamera borde jag köpa? En kompakt, inte för dyr, men heller ingen mesig 3x zoom eller dylikt. Snabb ska den vara med. Och finnas möjlighet för manuell inställning av bländare och slutartid. Det är väl det jag kräver. Så ska det ju inte vara fel på bilderna heller förstås... hade ixus bara lite mer optisk zoom så vore det ju piff.. men men.. I'll keep on searching... Kom gärna med ett tips om ni har!

Men men.. nu är det dags för badet och sen sängen.

Cheeze!

4 kommentarer:

FatCat sa...

ser att alla syskonen fick en spark i arslet eller nåt iaf för alla har skrivit. nu är det väl jag som måste ta mig i kragen. vill också köpa kamera, en digital...är det det du snackar om kanske? Kram Lillsis

Anonym sa...

Grattis till jobbet Linda!!! Kul, så då blir det lite resor genom landet! är du i Stockholm och behöver döda tid kan du komma förbi mitt jobb, Götgatan 55!
Kram Lina

Anonym sa...

Ska det inte bli mer än 1 inlägg i mars heller?
/Lina

Anonym sa...

Han har inte tid att skriva längre ;) Och förresten ska du väl fixa min datamaskin också sen? Jag kan bjucka på lite käk!