torsdag, mars 29, 2007

Så nu är den på väg iaf. Ska bli kul att sätta sej in i en ny liten pryl. Det är ju ganska roligt med prylar ändå. Speciellt en sån här som jag kan upprätta mitt foto-jag med igen! Har tagit alldeles för lång tid för mej att skaffa mej en. Men snart så.. fredag eller måndag... tjiho!

Har även börjat styra upp ännu mer med höstens aktiviteter. Planer börjar smidas och snart kanske även jag kan börja närma mej en examen.. trist att det ska ta sån tid bara.. men vad är väl tid om inte en del av livet!

tid för mat!

2 kommentarer:

Peo sa...

Grattis både till "fotoprylen" 0ch till höstens planer, blir nog bra om du på nåt sätt fullföljer studierna, bra för självet och i långa loppet kanske även bra för trivseln och plånboken. Vem vet!

maro sa...

Tackar tackar. Ja jag hoppas på det. Trivsel är väl inte direkt något jag kan uppnå på det jobb jag har nu så det är ju ett steg i rätt riktning.