torsdag, mars 15, 2007


Två inlägg...

ska sova. men lite snabbt bara.
upp tidigt imorrn. går ju till och från jobbet. 30 minuter. kanske jag nämnde. dags att motverka magen. äta sundare med. även om det är krångligt och omständigt. (och nej, inga extrema prylar som gi eller nåt sånt. dinkel kan ni ha för er själva)

höll på att krevera igår. ska installera windows xp professional 64 bitar. dock lite trubbel vilket resulterade i en raderad partitionstabell. en kort stund trodde jag hela datorn var rensad. men lugnade mej lite med att det bara kunde vara partitionsinformationen som var förstörd. och sånt kan man ju laga. tack partition table doctor version 3.0. så nu ska det backas upp filer.

bilden där var inte från ikväll men likväl från min balkong en annan kväll. mycket intressant ljus. men det behövs ju en bättre kamera... ingen som har ett tips?

nu ska jag sova. tillbaka till fabriken imorrn. skoj.
sov gott

rebuild partition table

2 kommentarer:

Camilla sa...

Tips: Maila till cyberphoto.se, (via kontakt på deras hemsida) och fråga vad de har att rekommendera i den prisklass du har tänkt dig. Berätta också vilka måsten kameran ska ha (typ 7 x optisk zoom, 10 mpx m.m.)så tipsar de om några kameror som de tycker är bra. /camilla

maro sa...

Ah, tack ska du ha för tipset. Det ska jag genast göra! /Kram