torsdag, maj 03, 2007

Även om det är svårt att koncentrera sej på en sak i taget så har jag ju faktiskt fått lite plugg gjort. Känns bra. Disken är fixad med, och det var ju som vanligt inte så mycket som det kanske såg ut som. Ibland är det bra med ett litet "kök" ändå. Strax dax för sängen då. Men först en dusch.

Hittade en katalog med bandet Nine Days vilken jag lite smått förundrad kikade igenom. Efter lite efterforskning så insåg jag ju även att de två låtar jag kände igen är ett par "one hit wonder"s.. (hur nu det kan vara två...) Men jag kan fortfarande inte begripa hur det kom sej att jag har så många låtar ändå. Trots allt 6 album.. Måste ha varit nån serie de var med i eller nåt.. eller en film kanske.. "if I am" och "Absolutely (A story of a girl)" Känner du igen dem får du gärna meddela mej om var man känner igen dem ifrån. Annars får det väl förbli ett mysterium.

-soft

Inga kommentarer: