måndag, december 11, 2006

Ny vecka. Slut på kvällsjobb. Trött idag, men det ska väl ordna upp sej. Ska fila lite på det där så ska vi se vad jag kan komma fram till. Men att vara ignorant måste väl ändå betraktas som elak? Nåväl, trodde jag skulle orka skriva lite mer nu, men tröttheten hänger över mej som ett efterhängset knottstim.. Måste nog ta en tupplur. Intressant ord för övrigt, tupp lur.. känns som att det borde vara något som väcker en snarare än att det är en sovstund... nåväl.

hönstelefon på er

5 kommentarer:

Lilla Li sa...

Jag gissar att familjebloggen har sugit musten ur dig! Bra jobbat i alla fall! alla verkar vara inne! Kram!

FatCat sa...

testing testing one two three

FatCat sa...

jaaa det funkar. vad kul. nu är det upp till dig bro att godkänna. btw tänkt mer hur vi gör med hemfärden? kommer du till sthlm eller hur gör vi?

Peo sa...

Ja du, här lurar vi på mycket. Att du är så trött vid så unga år. Du är väl egentligen en kvällsmänniska och då blir det tröttsamt med många tidiga mornar. Så brukar jag känna det. Skönt med en rejäl sovmorron iblan, tyvärr blir det alltför sällan.
Vi lurar vidare.

FatCat sa...

men jag skrev ju en kommentar här förut...du skulle godkänna den? gjorde du det eller lurade datorn mig? för det stod att den hade skickats....???