tisdag, februari 12, 2008

så. vad är grejen med versaler egentligen? irriterande? jag vet inte jag. jag utnyttjar min frihet som författare och poet helt enkelt. med andra ord: jag skriver väl som jag vill? vill folk inte läsa så behöver man inte det. det är upprörande! helt klart. men men. det är lugnt. har iaf försökt att dela upp mina texter lite. vet ju att det kan vara jobbigt att läsa långa långa stycken. jobbigt att läsa böcker?

musik. nu behöver jag lite musik. tillbaka till samtiden får det bli.

jag har glömt vad jag sa
jag har glömt vad jag såg
jag har glömt var jag var
jag har glömt var jag går
jag har glömt vem jag var
jag har glömt vem jag gav
jag har glömt hur jag tänker
jag har glömt hur jag känner
jag har glömt allt jag glömt

-maro 080212


glöm allt jag sagt.

Inga kommentarer: