onsdag, september 27, 2006

Dag 3 av kurering. såklart blivit lite film och så nu. Givetvis rätt skönt att vara hemma, även om jag självklart skulle föredra att vara frisk. Men men.. det goda med det onda och det onda med det goda.. när man nu börjar känna sej lite bättre kan man ju även få lite gjort. Lugna fina aktiviteter. eller.. fina och fina... tvättar iaf, det är ju bra. borra ett hål kanske.. även om det saknas ett vattenpass.. finns ju en del att göra. vila är ju rätt iofs. och det gör jag ju mest. Får väl se om det blir nåt mer jobb denna veckan. Jag riskerar inget denna gången!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riskerar inte vad? Här har vi ett sjukt barn hemma....
Lina

maro sa...

Jag vill inte riskera att bli mer sjuk, eller fortsätta vara det pga jag skulle gått till jobbet igen för tidigt efter att blivit frisk. :o)