tisdag, september 12, 2006

tisdag.. hmm.. ännu har inte friskheten helt kommit över mej och näsdukarna regnar tätt. Segt. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Är det för att min lägenhet ser ut som en kaotisk soptipp tro? Men var ska jag göra av alla trasiga apparater som har hamnat här.. Imorrn tar jag tag i mitt liv.. njae.. idag.
Fick ju den där tv-prylen att fungera på min 6280 igår ju. Roligt! Det var ju bara en liten inställning. Inte så svårt som man kunde tro. Msn vägrar ju dock fortfarande.. men men, det var dagens newsflash i prylfixering. Får allt räcka med det.
Det är drygt att reprisen av vissa program går så segt, men då hann jag ju åtminstone se den där filmen, Hard Corps, med Van Damme... och nej, den var verkligen inte bra. Han brukar ju för övrigt nästan bara göra bra filmer.. hehe.. Men man väljer väl själv vilken tid på dygnet man vill sova. Är ju nästan vuxen nu.
Kanske man skulle flytta..

Inga kommentarer: