tisdag, januari 29, 2008

en av de saker som jag tycker känns viktigt är att allt som man vill ha kvar ur sin mobil, främst kontakter, ska man kunna föra över till datorn. sen har man ju inte riktigt råd att köpa vilken som helst. det är ju inte som förr i tiden när man faktiskt fick en telefon för 1kr. nu får man betala 1kr och sen betala av resten av telefonen. förut räckte det med att man band sej till ett abb, och det har jag nu inte varit bunden av under flera år. det kommer ju nya i princip varje år, så då vill man ju anpassa sitt abb till hur man ringer. eller messar eller wappar. fastpris är ju bra, men de är ju ännu lite för dyra för min smak. det är ju inte så ofta man kommer upp i 500 kr ändå. vilket ju ändå är bra. kanske ska man byta operatör.
nåja. vi får se. tror att det är byta jag ska göra för att kunna komma ner ordentligt i det priset jag måste betala nu. har ju en del nu, men måste ju köpa en del andra saker nu med. iofs kommer det ju lite extra i feb med. får se... är 6500 till belåtenhet i verkligheten så lutar det nog åt den iaf.

ring ring

Inga kommentarer: