onsdag, januari 30, 2008

Nu är det bestämt, beställt och väntan har börjat. snart dimper den ner i brevlådan (eller ja... jag antar att jag får gå och hämta den på hemköp, men ändå), ny, fin och förhoppningsvis fungerande utifrån önskemål. bytt operatör har jag heller inte gjort på många många år... kanske är det ca 8 om jag inte minns helt fel (vilket är fullt möjligt). och visst finns det mycket som min förra operatör kan göra bättre, även om jag i stort varit ganska nöjd. men nu lite förändring. bra eller dåligt? det visar sej, men dyrare ska det inte bli iaf. och vissa bättre tjänster. men nog om detta. du lär märka när jag har fått min nya leksak.

en dag var det idag med. och en eftermiddag, och en kväll. ja en morgon och en förmiddag var det ju med. är det då middagen som är dagen? eller? nåja, jag lämnar det åt filosoferna att fundera över. eller blir det kanske matematikerna? eller kanske möjligen besserwissrarna (som för övrigt säkert kommer att anmärka på stavningen och utformningen av det ordet). regn var det allt lite idag. speciellt typiskt när man skulle åka hem. och allt det skyller jag på lektionshandledaren som bara höll en halv lektion. vad ska det vara bra för? likadant blev det ju i måndags på föreläsningen. jag tror han har nån förkärlek till att förminska våra resurstillfällen. eller?

nu är jag iaf trött och ska lägga mej att sova.

light a candle

Inga kommentarer: