söndag, januari 20, 2008

klartext är inte lika roligt. ;o)
Dags att sova strax. först ett litet inlägg. ny dag imorrn, skola, hela dagen. segt, men det är ju så det är med skola. så det är bara att slita sej upp och ta sej i kragen. kan nog få en del gjort iaf. så det är ju bra.

tack syster för en trevlig fest. alltid roligt att komma och hälsa på lite såklart.

men nu får det allt bli sängen här. natti natti

juli är det iaf beräknat till.
välkommen november, eller oktober, eller kanske är det snarare juli till vårt liv!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då får man gratulera!! :-)
Kram från överraskad storasyster.

Anonym sa...

Men vad du är mystisk då!

Om jag räknar på fingrarna så tror jag att det kanske är läge att säga "Grattis!".
Men eftersom jag vet att du gillar att vara dubbelbottnad så kan det mycket väl vara så att du lägger ut blindgångare för att lura nyfiken Linda och andra läsare. Det är inte snällt! :-(

Dessutom behagar du att vara i skolan nu så att jag inte kan försöka komma fram till sanningen över andra "medium" heller.
*muttrar*

Säger Grattis ändå, för du verkar ju vara glad över vad det än är :-)

FatCat sa...

Hello o tack för senast och hj'lp med lampan.

Nu har jag gjort egtt nytt försök till skrivandet. Får se hur länge det sh¨ller i sig denna gång. Grattis till den stora nyheten! :)